Wednesday, February 05, 2014

მომხმარებლის სიყვარული

თბილისი მოლმა გამოაცხადა კონკურსი თემაზე -"როგორ უნდა გვიყვარდეს 

მომხმარებელი და როგორ გამოვხატოთ ეს სიყვარული", ხოდა გადავწყვიტე ერთი ორი 

ჩემი მოსაზრებაც გააგცნოთ ამასთან დაკავშირებით.

თანაც არასოდეს იცი ადამიანმა როდის გაგიმართლებს.



ჩემი აზრით კომპანიას მომხმარებელი უნდა უყვარდეს ყოველ დღე. განურჩევლად 

იმისა ცივა გარეთ თუ თბილა, როგორ ხასიათზე გაიღვიძეს მათ ან მოასწრეს თუ არა

თავის მოწესრიგება.

მომხმარებელს სჭირდება სიყვარული ძლიერად და განუწყვეტლივ. გულწრფელი და

ღრმა სიყვარული არის ყველაზე წარმატებული კავშირი რაც შეიძლება არსებობდეს.

სიყვარულის გამოსახატავად ყველა გზები გამართლებულია - თბილი, უხეში, 

უცნაური თუ უცაბედი.

მომხმარებელს სჭირდება სიყვრაული წინიდან, უკნიდან, ზემოდან და ქვემოდანაც - 

მოკლედ საერთოდ ყველა მხრიდან.



რა თქმა უნდა სპონტანური და საიდუმლო სიყვარულიც აბსოლუტურად 

მნიშვნელოვანი და აუცილებელიც კია.

ჩემი აზრით სიყვარულის გამოხატვას არ აქვს შეზღუდვები, მთავარია ორივე მხარე 

თანახმა იყოს.

1 comment:

დასტოვეთ თქვენი მოსაზრება...ნუ მოგერიდებათ გამოხატოთ თქვენი ჰაზრები თავისუფლად!